Dioda zabezpieczająca SMD 27C Zobacz większe

Dioda zabezpieczająca SMD 27C

D0014

Nowy produkt

Dioda zabezpieczająca - transil z opisem na obudowie 27C w wykonaniu SMD 27V

Więcej szczegółów

5,00 zł Netto

Dostawa: 1 do 3 dni

Dodaj do listy życzeń

Opis

Box nr606
MagazynSzczecin

Więcej informacji

Transil 27C


Ilośc wyprowadzeń : 2

Obudowa : DO214AA

Typ : dwukierunkowa

Napięcie przebicia : 27V

Prąd max. w impulsie : 16,3A

Prąd upływu : 1µA

Moc : 600W

Waga brutto : 0,25g

Marking code (opis na obudowie elementu) : 27C

Wykonanie : SMD

Stan : fabrycznie nowy

Montaż : lutowane powierzchniowo do płyty głównej lub płytki pośredniczącej, fabrycznie mocowane

wstępnie klejem do elementów SMD

Dioda zabezpieczająca SMD stosowana między innymi w układach zasilania DC.

Bardzo dobrze nadaje się do zabezpieczania urządzeń posiadających zewnętrzny zasilacz sieciowy.

Zasilacze zewnętrzne często posiadają podobne wtyczki DC przez co istnieje możliwość ich

pomylenia gdy korzystamy z kilku urządzeń ustawionych obok siebie.

Po przekroczeniu napięcia na wejściu dioda przechodzi w stan zwarcia i przepala bezpiecznik w układzie zasilania.

Chroni dzięki temu pozostałą część układów elektronicznych na płycie głównej przed uszkodzeniem.

W układach zawierających akumulatory urządzenie sygnalizuje nam wówczas pracę z baterii mimo podłączonego zasilacza sieciowego.

Po wykonanej naprawie należy upewnić się, że używamy właściwego zasilacza.

Należy też sprawdzić wartość napięcia wyjściowego i porównać z opisem na tabliczce znamionowej naszego urządzenia.

Jeśli jest tak możliwość należy przetestować zasilacz pod różnymi obciążeniami obserwując wartość napięcia wyjściowego szczególnie w przypadku zasilaczy impulsowych.

Zalecane jest stosowanie oryginalnych zasilaczy dedykowanych przez producenta do danego typu urządzenia. Uszkodzone diody należy zastąpić oryginalnymi - podstawowe parametry techniczne muszą być zgodne.

Pod żadnym pozorem nie należy usuwać układów zabezpieczających. Przy kolejnej awarii skutki takiej praktyki mogą doprowadzić do poważnych i kosztownych uszkodzeń układów na linii zasilania. W skrajnym przypadku możemy spowodować zagrożenie pożarowe.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Dioda zabezpieczająca SMD 27C

Dioda zabezpieczająca SMD 27C

Dioda zabezpieczająca - transil z opisem na obudowie 27C w wykonaniu SMD 27V

10 innych produktów w tej samej kategorii: