Nowy produkt
Oferta dotyczy usług świadczonych na miejscu, wykonywanych zdalnie, napraw sprzętu przesłanego wysłanego do naszego serwisu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Usługa serwisowa przedpłata
Oferta dotyczy usług świadczonych na miejscu, wykonywanych zdalnie, napraw sprzętu przesłanego wysłanego do naszego serwisu.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Magazyn | Szczecin |
Zakup usługi serwisowej do późniejszej realizacji.
Minimalna wartość usługi : 30 zł netto ( 36,90 zł brutto ).
Procedura realizacji zlecenia :
1. Kontakt z serwisem
- telefoniczny +48 607360288 lub 91 881 22 19
- mailowy biuro@mimelectronics.pl
Opisz zakres zlecenia - np. awaria sprzętu, wgranie pliku BIOS, usługa informatyczna.
Podaj producenta, model urządzenia i numer seryjny.
Zwrotnie otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zlecenia i dalsze instrukcje.
2. Po otrzymaniu przyjęcia zlecenia możesz korzystać z usługi.
Jeśli sprawa dotyczy naprawy sprzętu prześlij na adres :
Starannie zapakuj urządzenie i dołącz nr zlecenia z adresem zwrotnym do wysyłki po naprawie.
3. Po wycenie naprawy wyślemy informacje zawierającą :
- numer zlecenia
- opis uszkodzenia
- wartość usługi
Poprosimy o akceptację i po jej otrzymaniu przystąpimy do wykonania usługi.
4. Zakup usługi o odpowiedniej wartości powinien nastąpić przed wysyłką sprzętu do klienta.
Bezpośrednio po zaksięgowaniu wpłaty sprzęt zostanie odesłany do klienta kurierem na wcześniej określony adres.
Usługa serwisowa przedpłata dotyczy napraw laptopów, komputerów PC, usług informatycznych wykonywanych stacjonarnie i zdalnie, elementów automatyki przemysłowej, sprzętu RTV/Audio.